25/03/2014 10:44

Диети и други подобни

Привет с една болна тема за много наши съвременници! Само да ви предупредя да не очаквате рецепти и че няма да прилагам доводи "за" или "против" диетите.

В последно време около мен много жени масово изпадат в крайност, търсейки идеалната фигура за себе си. Някои от тях стигнаха до там да комплексират децата си с манията за слаба фигура. Други, закръглени като мен дами преживяха болезненото отхвърляне, грозни коментари и неприличните подмятания за "дебелани, които имат тресящи се меса".

Аз като една красива, чаровна, но жена с пропорционално едра фигура, разбира се се повлиях от "вълната" на диети, ограничения и лишения. За тези, които не ме познават лично, е важно да отбележа, че в семейството ми всички жени са закръглени, аз никога не съм била слаба, а още от дете съм се борила с отхвърлянето на идеята, че стандарта за красота и женски форми са рекламираните от медиите манекенки. Та и аз опитах да гладувам, да огранича яденето след 6 вечерта, да спра хляб и захар, ядох белтъчини с диетата на Дюкан, храних се разделно, опитвах без никакъв резултат да достигна пропорции в ръст и тегло поне според българските стандарти ръст - 100 = тегло. Ако живеех по времето на Рубенс със сигурност нямаше да преживея всичкия стрес и последиците от него.

Ето ви една прекрасна дама, която не се притеснява да застане пред обектива на фотографа, въпреки едрите си форми :)

Това е минало, сега съм щастлива да нося всичките си 85 килограма на ръст 166 см, чувствам се прекрасно в едрото си тяло и отказвам да мисля за себе си като недостатъчна или нещо друго започващо с "не". Обичана съм от любимия ми заради това, което е моята личност, заради миналото, което имаме заедно и заради бъдещето, което ще имаме заедно, както и заради ежедневното решение, което вземаме да се обичаме такива, каквито сме.

Пожелавам на всеки да живее в такава свобода!

Препращам ви към лека закачка с диети и хранене след 6 вечерта :)

www.facebook.com/photo.php?v=490317844423690

Хубав вторник, бъдете хубави за себе си и околните ще ви виждат такива! (освен, ако не са прекалено деформирани вече, но да не ви пука)!

—————

Back


Contact

Irena's handmade art and something else

https://www.facebook.com/irena.stefanova.35